
Real Estate Portfolio Management
Cost Administration
Točno praćenje i upravljanje troškovima organizacijske popunjenosti je konkurentska prednost … i organizacijski izazov, bez centraliziranog repozitorija i pravih analitičkih alata. ARCHIBUS Cost Administration modul pruža proaktivnim menadžerima nekretnina i administratorima najma web-bazirano rješenje koje centralizira i pojednostavljuje definiciju, dodjelu, i odobrenje portfelja troškova posjedovanja, što može smanjiti administrativna opterećenja i poboljšano donošenje odluka. ARCHIBUS Cost Administration modul također sadrži intuitivni čarobnjak koji prati životni vijek troškova do nivoa računa ili sažetka, kao i sofisticirano filtriranje za višedimenzionalnu analizu troškova, i više.
Poboljšajte upravljanje troškovima posjedovanja
Nekretnine i srodni troškovi posjedovanja su obično drugi najveći trošak organizacije odmah nakon toškova osoblja. Brzi pristup analizi troškova i podacima projekcije troškova, stoga je kritično za učinkovito upravljanje portfeljem ukupnog troška posjedovanja. ARCHIBUS Cost Administration modul pruža sve alate koje menadžeri nekretninama i administrator najmova trebaju kako bi prikupili i analizirali podatke o troškovima i pretvorili ih u korisne informacije koje su djelotvorne za sveobuhvatnu kontrolu troškova.
Poravnajte troškove posjedovanja s misijom
ARCHIBUS Cost Administration modul pruža vidljivost kako bi se uskladila struktura troškova posjedovanja u podršci misije organizacije, sve kroz napredno praćenje imovine, najma, troškove izgradnje i profitabilnost. U dodatku povećanja transparentnosti troškova putem web-baziranog pristupa informacijama i dijeljenju istih, ARCHIBUS Cost Administration modul može poboljšati razinu usluga vezanih uz nekretnine kroz održavanje točnih, obranjivih podataka o troškovima i prateći inicijativu optimizacije portfelja kroz integraciju s drugim ARCHIBUS povezanim aplikacijama.
Smanjite troškove i učestalost pogrešaka
Ručni procesi mogu predstavljati učinkovitu i financijsku kaznu na učinak organizacije. Kako bi se osiguralo da su podaci o troškovima lako unosivi, dohvaćeni, analizirani i nadzirani, ARCHIBUS Cost Administration modul pojednostavljuje i automatizira portfelja troškova administracije i proces plaćanja. Aplikacija omogućava menadžerima slijediti svaki trošak kroz njegov životni ciklus, kao i ispunjavanje svih obaveze plaćanja pravodobno.
Smanjite administrativna opterećenja
ARCHIBUS Cost Administration modul i njegova značajka radne uštede pomaže smanjiti sredstva potrebna za stvaranje konsolidiranog prikaza organizacijskog portfelja troškova. Korisnici mogu, na primjer, s jednim klikom generirati izvještaje tijeka prometa novca kroz prošle podatke uspješnosti portfelja, kao i projekcije budućih. Ti izvještaji mogu sažeti troškove prema kategorijama kao što su najam, zgrade, svojstva, ili računi. Oni podržavaju i korisnički definirane skupine i ograničenja. ARCHIBUS Cost Administration modul nudi ove i mnoge druge značajke koje korisnicima pomažu izvršiti strategije zatvaranja troškova posjeda.